Lång fredag

Igår morse fick jag ta prinsens bil till jobbet eftersom O-Ren skulle kollas bromsar på verkstaden ute hos pappa.

Det är lite oroligt på jobbet nu, de högre makterna blir lite stressade av börsraset. Helt otroligt att det kan ha sån dominoeffekt. Hursom har de gjort sig av med lite folk hos en av våra kunder, och igår eftermiddag var det inte roligt alls att vara Fis. Så jag samlade lite mod hos min msn-vän och gick upp till min chef och frågade om det är dags att se sig om, och han blev nästan förvånad och sa att det behöver du inte. Gött! Tack msn-vän för lite mod ;)

Efter jobbet åkte jag ut till pappa för att umgås lite med barnen och hämta prinsen som lämnat in min bil, och äta pannkakor. Pappa hade gjort jättegoda och jättemånga pannkakor till oss allihop. Så hade jag köpt jumbopennor till lilla lillasyrran med tillhörande klisterlappar. Till stora lillasyrran hade jag hittat en stickring, och titta sicken gullig liten grej hon knåpade ihop!



Vilken docka vill inte ha en sånhär mössa?

Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

Eller ägghuva?

Postat av: mia

Precis vad jag tänkte på när jag såg bilden. kanske till ett litet ägg?

2008-10-12 @ 20:10:39
URL: http://www.snitsatstickat.blogspot.com
Postat av: mia

Hur går det förresten med ekollon-sjalen?

2008-10-12 @ 21:06:15
URL: http://www.snitsatstickat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0