Min bror är en snäll bror

Nu när jag har den där skräptelefonen är det ju lite komplicerat att blogga bilder. Så idag tog jag med mig kameran! Det var inte så fett jobbat. Hur besvärligt som helst, för mjukvaran finns inte kvar på Logitechs sida, så jag får rota runt som bara den. Ska man bli straffad för att man har en skruttig kamera nu också???

Men, broren kommer som en räddande ängel!



Vänster vante är inte orange på riktigt, den är röd. Och höger vante är inte gröngrå på riktigt, den är mörksvart. Jag fick dom banne mig likadana. På maskan likadana. Fast jag måste göra nåt fel när jag gör omslag! Nu kommer jag inte ha några problem med höger och vänster, och om ni ser nån som har en röd och en svart vante, så är det bara jag :)

Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

Snygga!

Postat av: mia

De är ju supersnygga - och vilket bra sätt att komma ihåg höger och vänster -eller är det vänster och höger...?? Varför tror du att du gör dina omslag fel?

2008-10-16 @ 18:42:16
URL: http://www.snitsatstickat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0