Skräptelia del ???

Först vill jag bara säga att jag hade så mysigt med granninnorna igår när vi grejade lite inför granninnans kalas idag. Vi fnittrade hela kvällen. Alla var sådär lagom trötta och fåniga. Granninnans man hjälpte också till och roade oss :)

Här kommer fortsättningen i följetången om Skräptelia. Samlade igår morse ihop allting somhör till min telefon, i förhoppningen om att de skulle inse att det faktiskt ÄR ett måndagsexemplar, kanske ta sitt ANSVAR och kanske tillochmed byta UT den. Väl på Skräptelias butik får jag (efter en halvtimmes kötid) svaret att "du måste ju ha med servicehistoriken". På allvar? Det ligger inte i Skräptelias intresse att arkivera sådant. Sen hävdade apan i kassan att hon minsann inte kunde ta fram informationen, och att det skulle kosta MINST ett par hundra att ringa Anovo och få ut den. Jag gnällde lite, men bet ihop och åkte hem. På vägen hem försökte jag ringa broren och gnälla lite till. Mellan Stigs Center och Rannebergen hängde sig telefonen fyra (FYRA) gånger. Det tar typ en minut för den att fixa till sig när den har hängt sig, och det tar kanske 10 minuter att köra hem, och varje gång måste jag svära, skrika och vänta på att broren ska svara igen. Jag var gråtfärdig när jag gav upp hemma på parkeringen.
Idag känns det lite bättre. Prinsen lovade att ringa Anovo idag och få följesedlarna. Det ÄR inga problem. Apan på butiken (där prinsen har jobbat, så jag har träffat apan många gånger) har tydligen något personligt emot mig. Vet inte vad jag kan ha gjort henne, eller så är jag bara snyggare än hon :)

Eftersom det inte blev något träna igår så ska jag på Body Pump alldeles strax. Jag är rätt seg i skuldrorna efter simningen i förrgår, så det ska bli skönt att sträcka och dra lite i det. Om jag fortsätter i den här takten kommer jag snart komma i ganska god form. Hoppas verkligen jag orkar hänga i, och att broren orkar vara lite obekväm när syrran är lat :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Du borde testa body pump på sportlife i Kungälvs cemtrum på måndag 19.50! Sveriges absolut bästa instruktör (Jonas) tar med en till himlen! Tjoa om du vill gästpassa!

2008-10-26 @ 00:54:27
URL: http://www.stickfrossa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0