Tjooo!

Åh, livet är så roligt nu!!
Det gör inget att dom surar på jobbet, jag är gladast på jorden!
Jag var och simmade idag på Åbybadet ju, och så sprang jag på Afro-instruktören från Kortedala. Hon hejade jätteglatt och tyckte absolut jag skulle prova wet-west nästa onsdag, träning på djupt vatten med wet-west (mmm). Jag frågade lite försiktigt om det finns västar som passar mig. och då blev jag skrattad åt för andra gången idag. Fast hon skrattade snällt och sa att det är väl klart, det behöver jag inte ens oroa mig lite för. Happy Sofie!

När jag kom ut från badet, 1300 meter senare och håret sådär äckligt blankt och fluffigt som det blir av klor, ringde jag prinsen, som vart och hämtat ut min telefon. Så det var bara att brumma ut till Backaplan och lämna tillbaks lånetelefonen till skräptelia. Så nu hoppas vi på det bästa, för jag har lääääängtat efter min telefon! Så mycket att det faktiskt kan bli en frisyrbild imorgon när jag tämjt bort det där blanka, fluffiga, jobbiga ur håret...

Sen när jag kom hem så hade prinsen köpt sushi till mig. Så nu ska jag hugga in på den.

Tack till dig som gör min dag gladare ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan en mamma bli gladare än att höra att hennes lilla baaarn mår så bra???

2008-10-23 @ 21:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0