En bra dag idag

Mitt i allt bilförstörande, gå upp tidigt, kallt på kontoret och sånt måste jag säga att det är en bra dag idag. Dom har saknat mig på jobbet! Jag blir alldeles glad när jag får höra sånt!

Och så kom jag på att jag faktiskt lärde mig något nytt förra veckan. Nuförtiden kan jag göra stickupplägning på en rad virkade luftmaskor, så jag kan fortsätta åt andra hållet sen! Jag blev helt impad av mig själv när jag lyckades när jag gjorde öronlappar till granninnan dy's mössa. Jag har superångest över kanten till mössan, ingen aning om hur jag ska få till det snyggt. Hade först tänkt virka på en kant, men det blir liksom inte bra. Kanske får sticka på nåt...

Kommentarer
Postat av: Fcastle...

Har förstått att fröken gillar att sticka???

2008-09-16 @ 08:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0