Jag å broren

Jag blev ju så jätteglad när jag såg mitt gitarrband på scen på Sticky Fingers. Inspirationen flödade igår, och broren var sugen på ett eget... Det gick inte att göra något åt, vi var tvungna att åka ut till firman och ta ut inspirationen på högar av ko-, krokodil- och ormskinn. Man får passa på medans tillfälle finns! Ambitionen var tre band, ett till broren, ett till gitarristen och ett som bara var sjuuuukt coolt. Vi har kommit till sömnaden av det första :) Men jag tror vi har designen klar på alla tre. Dom kommer bli såååå gryyyymt snygga. För jag kan inte bara sticka, jag, och broren kan inte bara spela bas, han. Vi kan sy, skära, nita, limma och designa också.

Brorens kommer bli i vitt skinn  med grön kudde och med text och dekoration utskuren och grön krokodil bakom. Jag publicerar när det är klart!

Det hade varit så roligt att bara ha verkstaden. Göra lite handväskor, plånböcker, gitarrband och sånt. Jag vet inte om jag bloggat handväskan jag har, jag ska nog göra det igen snart. Den tycker jag väldigt mycket om.
Det stör mig lite att jag aldrig fotar saker jag tillverkar. Jag gjorde t.ex den raraste lilla miniskinnvästen till en gammal kompis när han fick barn. Ingen bild. Men tänk en liten skinnväst till en nyfödd. Den var så rar att man smäller av :)

Kommentarer
Postat av: Annela

Det låter helfräckt med gitarrbanden. Jag blir så nyfiken! Du måste komma ihåg att fota dem så jag får se. Tyvärr är jag också dålig på att fota saker jag tillverkar. Det är synd för det är roligt att ha bilder på sånt som man gör och kanske ger bort.

2008-09-23 @ 16:56:32
URL: http://www.annelas.blogspot.com
Postat av: Storjägarn´

:-) tackar tackar

2008-09-24 @ 11:02:06
URL: http://bortaboijn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0