Mysdag en gång till!

I morse var jag och lämnade prinsen på jobbet, för jag tänkte låna hans bil litegrann. Broren har ju Morran! Så jag ringde broren och väckte honom, köpte färska frallor och wienerbröd till oss, gick och köpte päron och äpplen, och sen serverades det lyxfrukost med nycentrifugerad juice. Gott som bara den. Sen gick vi en sväng och kollade på Olskroken, som fyller 25 år idag! Grattis! Det hände massa roligt där och det var massa människor, men jag träffade inte en enda jag kände. Granninnan dy och dä slöt upp och så fikade vi lite och gick runt.



Granninnorna skulle vidare till Liseberg, och eftersom jag ändå inte hade något roligare för mig, så följde jag med damerna dit. Vi hade jättemysigt, och lilltjejen åkte massa roliga grejer. Jag hejade mest på :) Känner mig fortfarande lite som en elefant i miniland när jag är på Liseberg. På väg hem gick vi förbi en liten affär, och gissa om jag kunde låta bli den rosa cowboyhatten med glitterfluff?

Sen hämtade jag mamma med man på flyget, och dom var inte det minsta bruna och äckliga!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Ah fasen vilken sweet kåbåjsarhatt ;)

2008-09-14 @ 07:55:39
URL: http://lillansticks.blogspot.com
Postat av: ♥Hanna♥

hahaha! en sån hatt måste ju ja oxå köpa!! as fräck... =)

elefant i miniland?? hmm.... kunde inte sagt det bättre själv! ;o)

2008-09-23 @ 11:04:04
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0