Shit asså...

Igår kväll påbörjades och avslutades mössa till prinsens syster. "Ska bara" lite trådar, flätor och en kant. Nu är det bara en halsduk kvar, jag har ju ända tills söndag på mig :)

Imorgon ska jag och prinsen hjälpa pappa att tömma på firman. Väldigt blandade känslor. Jag är ju uppvuxen där. Usch vad jag kommer sakna lukten där. Det luktar så gott! Och pappa luktar så gott när han kommer därifrån. Kommer bli väldigt sorgsligt. Och tungt.

Sen ska vi ju kolla på broren som spelar på Sticky Fingers imorgon. Jag är sjukt stolt över min bror. Tänk att jag kan kalla honom min bror, han som är så cool och så bra.

Kommentarer
Postat av: Annela

Konstigt! Idag funkade det jättebra med Mozilla.

2008-09-19 @ 11:58:13
URL: http://www.annelas.blogspot.com
Postat av: Lillan

hallå! blogglistan som uppdateras automatisch är en funktion man kan välja till på Blogspot, vet inte om det finns nåt liknande på blogg.se??

2008-09-20 @ 09:29:18
URL: http://lillansticks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0