Andra dagen...

Idag är andra dagen i rad jag har shorts till jobbet! Kallare än uppfriskande på morgonen, men det är ju så skönt! Var och solade igår efter gymmet, så snart behöver jag inte ens skämmas över bleka ben :) Men finns det nån guru därute som kan berätta hur man får färg på sidorna?? Jag blir desperat snart! Jag försökte sola med armarna åt sidorna, men det hjälpte inte :(
Till helgen blir det kidsen igen, klurar på vad vi ska hitta på för bus, men håller sig bara vädret så räcker det ju att gå ut för att en hel värld ska öppna sig!

Kommentarer
Postat av: Annela

Brun-utan-sol på sidorna?

2009-04-17 @ 19:47:58
URL: http://annelas.blogspot.com/
Postat av: Bror Bäver

Hahaaaa

2009-04-18 @ 12:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0