Bortskämd, som alltid

Efter jag varit hemma och slackat lite och smsats lite så ringde jag granninnan som preciiis skulle sätta på kaffet. Intet ont anandes promenixade jag upp. Och följande scenario drabbade mig:



Mums!!! Och inte nog med det! Lite senare serverades följande:



Om det inte råkade vara så att bästa granninnan i hela världen var gift och hade knodd två på gång hade jag allvarligt övervägt att ge henne ett offer she couldn't refuse!

När jag kom hem fick jag ett ryck och hängde upp den coolaste inredningsdetaljen jag ägt förutom min Kitchen Aid, och möjligen förstärkaren



Heeeelt sjuuuukt! Jag måste komma på nån anordning att hänga det i, det nya är lite kortare än det gamla...

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahaha! grymmaste duschdrapperiet! vart har du köpt det??

2009-04-15 @ 14:14:52
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0