Filmkväll

Så har ännu en myshelg passerat!
Fredag var det sightseeing Borås runt, hur mysigt som helst trots världens skoskav sen :) På väg hem plockade jag upp broren och stjärnskådade med honom litegrann. Det måste finnas en mening med att det inte går att få fast stjärnhimlen på bild, att det måset upplevas på riktigt. Och det var helt fantastiskt! Jag tror aldrig jag sett så många stjärnor!

Lördag blev det att sova ut efter en mer eller mindre sömnlös vecka, sola och åka ut till kidsen. Pappa och elaka styvmor skulle roa sig, och då får jag gosa fritt med kidsen :) Broren kom med popcorn och hälsade på och kollade film med mig, himla mysigt.

Igår kväll blev det filmkväll igen, både Den siste scouten och Death Proof hann avverkas med tillhörande korv och makaroner, lösgodis och öl innan det verkligen var dags för sängen. Jag var måttligt sugen på att gå upp i morse!
Death Proof är nog en av de absolut sjukaste filmer jag sett. Igår var andra gången, för det går liksom inte att greppa den med en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0