Höj volymen!

Igår blev det ju ingen boxträning, så jag bokade afro istället för första gången på jättelänge. Jag tror jag vuxit ifrån afron :( Det är fortfarande himla roligt, och musiken är såå skön, men det känns för enkelt :(
Hursom. När jag åkte hem från Åby strålade solen fortfarande och det var såå varmt och skönt.



Shit vad pälsig min arm ser ut, men jag får skylla på ljuset :) Min poäng är att jag åker bil i t-shirt och bilrutan är nere! Kan även meddela att volymen på stereon var sådär härligt sommarhög!



Igår fick O-Ren Ishii på sig sommarskorna, och jag har aldrig träffat en gladare bil! Hon blev sååå snygg! Om det är fint väder på lördag kanske jag ska hyra kidsen att hjälpa mig att tvätta henne också. De brukar gilla att sortera i ko-armén i baksätet. Fast nu sitter den stora kossan fram eftersom jag har vinterdäcken i baksätet för stunden. Jag måste se svårt konstig ut som kör runt med en helt enorm kossa på passagerarsätet :)



I morse var det inte lika varmt och skönt, men det blev faktiskt en vacker bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0