Lång helg


Partyhatten på i fredags!


Den här helgen har varit sällsynt lång! Det är så skönt, den har liksom aldrig tagit slut!
I fredags var det ju the big BANG för 6Killer med förfest hemma hos träningskompis, hur roligt som helst med massa massa människor. Sen bar det av ner till Sticky Fingers där vi mötte upp mamma med man och diverse släkt och familj (jag är jätteglad att se er allihop!!) och pappa och brorens jamkompis, ett par kollegor och bästa granninnan och resten av klanen här uppifrån berget. Dom var såå grymma! Bild kommer så fort broren klämt nåt bra ur kameran. Jag var kameraansvarig, men har inte full pejl på hur duktig jag var.



Gårdagen tillbringades i stort sett i sängen och i solen på balkongen hela dan, jag var ganska trött efter fredagen. Men till slut fick jag packat ihop mig och styrt upp mig och åkt till mormor där mamma, mannen och broren också var, och ätit räkor. Jag älskar räkor! Och hos mormor finns det alltid räkor till alla :)

Idag har jag än en gång gått bärsärk med slagborrmaskinen i badrummet, så nya krokar och toalettpappershållare har kommit upp. Snart ska jag bestämma gamla badrumsskåpets vara eller icke vara, och isåfall vad jag ska ha där istället. Det coolaste duschdraperiet är på väg hem till mig också! Borde hamna hos ombudet under dagen imorgon :)



Mamma,mannen, mormor och broren var uppe och tittade till lägenheten, ingen förutom broren har ju varit här än. Tänkte jag får ju fjäska lite för dem när de kommer och ger mig coola inflyttningspresenter, så jag bakade blåbärsmuffins till dem. Jag är ingen muffinstjej, men jag tror jag fick godkänt iallafall. Killarna på jobbet får också muffins imorgon! Shit det var enkelt att baka med Kitchen Aid!

Nu tror jag resten av kvällen ska tillbringas i tv-spelens tecken! Krigspelet here I come :)

Kommentarer
Postat av: mia

Yiaha!

2009-04-06 @ 22:02:09
URL: http://www.snitsatstickat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0