Fortfarande hemma

Imorgon ska jag till en annan sorts doktor. Hon kanske kan berätta för mig hur jag ska ta mig ur det här! Jag håller tummarna för mig själv.

Men idag är idag, och igår var jag och gjorde ett ganska bra släggpass. Kom på att om jag slutar tänka längre än ringen räcker så blir tekniken ganska mycket bättre :)
Herr Sheriff har börjat i hallen idag, så igår åkte han tillbaka till Borås. Känns jättekonstigt att vara själv igen, men jag ska nog klara det också. Som sagt, jag hoppas ha nån sorts strategi från och med imorgon.

Kommentarer
Postat av: mia ringius

Strategier är bra!

2009-08-03 @ 15:18:12
URL: http://www.snitsatstickat.blogspot.com
Postat av: Da Möm

Jag håller såklart också tummarna. Som du vet är jag redan övertygad om att det kommer att lösa sig för dig och att du kommer ut på andra sidan med oanade nya resurser och erfarenheter. Puss på dig!

2009-08-03 @ 21:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0