Hos farbror doktorn

Har varit lite ur gängorna i flera dar inför besöket hos farbror doktorn idag. Jag hatar verkligen att gå dit! Men nu är det gjort och han kunde inte se att det var nåt fel på mig, men om en vecka vet jag säkert. Testad för alla sjukdomar blev jag iaf. Och så fick jag beröm för att jag bokade tid bara för att jag blivit singel igen. Det tyckte han alla borde göra :)
Idag belönas min duktighet med en rejäl slapparkväll. Kaaaanske ska laga lite matlådor till mig själv. Jag var ju så tokhurtig igår och åkte och storhandlade innan jag gick på boxpasset. Och på boxpasset lyckades jag bonka blod på bägge pekfingerknogarna. Hade nog lite nervositet att göra slut på. Illamåendet jag haft hela veckan är borta nu. Trodde jag fått nån barnkalassmitta, men jag kanske bara hade nåt psykosomatiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0