Skenande klockor

Vad är det som händer med klockan vid tiotiden? Igår kväll gick jag hem riktigt tidigt för att komma i säng. Mötte A på vägen hem så han skulle få tillbaks grejerna jag fått med mig i flytten. Idag ska jag få mina sista tror jag. Sen är det slut. På riktigt.  Pratade med mamma en stund (tack mamma, det gjorde gott!), pratade lite med broren på msn (tack broren för att du är så smart), sen så var klockan plötsligt halv ett. Hur hände det? Jag skulle ju lägga mig tidigt!

Idag ska jag prova step för första gången. Det ska bli spännande! Och om inte träningsvärken dödar mig imorgon ska jag kanske simma lite... eller prova danceaerobic...

Kommentarer
Postat av: TruckerElin

Hej, såg i din kommentar hos mig att du är från Kinnatrakten, får man va nyfiken och undra vart ifrån? Jag bodde i Berghem..

2009-02-10 @ 09:41:12
URL: http://handgjort.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0