Trådlös igen!

Idag fick jag äntligen ändan ur vagnen och installera bredbandet! Försökte först med sladd från modemet, men det ville inte alls min dator vara med på. Men när jag ploppade i trådlösa routern istället hände det grejer! Så nu ska jag ringa min granndam imorgon och rapportera goda nyheter :) Nästa problem blir att gömma ett modem, en router och massa sladdar. Jag får snickra mig en låda eller nåt.
Efter jobbet idag var det step som gällde. Och idag var jag klassens stjärna :) fast mrl'en gjorde sig tydligt påmind med viss värk i gluteus maximus ;) Åkte förbi jobbet och hämtade upp min kvarglömda middag, åkte hem och värmde. JAG MÅSTE HA EN MICRO!!!! Sen somnade jag som en stock! Vaknade av att jag frös som en hund och hoppade in i duschen och kokade mig själv en stund. Men sen har jag satt fart! Har hunnit plocka undan litegrann här hemma, fixat mitt bredband och så satte jag en injeerasmet. Ska mata den lite imorgon igen när jag ser hur den jäser. Gjorde på två paket jäst idag, så det lär bli en hel massa! Både rågsikt, grahamsmjöl, mixade havregryn och vanligt vetemjöl, så dom ska nog bli sådär perfekta som bara injeera kan bli. Fattar inte riktigt när jag ska ha tid att göra all gryta och linsröra jag kommer behöva för att ha till, men det går ju alltid att frysa. Måste måste ha en micro. Det finns en extra på jobbet. Jag kanske ska ta den på långlån... rätt färg och allt... I helgen ska jag ha lilltrollet, och det lutar åt att det blir ett jättespäckat schema. Lördag är det både dans och barnkalas, och söndag kan det nog bli bada med småsyrrorna. Så har jag lovat att vi ska måla naglarna också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0