Årets mål

Jag hade tänkt att sätta upp lite mål för mig själv i år. Kanske ska ta och ta fram min bok igen. Jag har en jättefin bok där man får prickar när man gör bra saker för sig själv. Till exempel får man en prick när man gått till gymmet fast man inte vill. Eller när man unnat sig nåt nytt i klädväg. Eller när man låtit bli :) Mållistan kommer ändra sig ganska mycket över tid hoppas jag, eftersom jag tänkt sätta upp små mål, så jag kan berömma mig själv lite mer och inte få ångest när saker går för långsamt.

  • Gå ner lite till så jag gått ner 60 kilon. Då får jag ta nya bilder!
  • Gå till gymmet minst tre dagar i veckan
  • Hitta nånstans att bo
  • Läsa ut min tråkiga bok så jag får börja på Simon och ekarna som jag längtar efter
  • Äta något vettigt minst tre gånger om dan
  • Visa alla jag tycker om eller säga till dom att jag tycker om dom
  • Försöka sova åtta timmar minst två dagar i veckan

Kommentarer
Postat av: Annela

Men varför ödsla tid och energi på en tråkig bok - gå på Simon direkt!

Gör bara roliga saker.

2009-01-03 @ 18:49:55
URL: http://annelas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0