Bakläxa

Började morgonen med att svära över att dom inte lagt ut några lägenheter idag. Situationen nu kommer inte fungera i längden. Jag hade tänkt börja sortera lite och så idag, men det verkar inte som om det går heller. Så jag promenixade upp till grannfrun och drack morgonkaffe och stickade lite som in the good old days. Så mysigt. Vad jag saknar våra stickförmiddagar!
Idag bakar jag och min Kitchen Aid! Eftersom ekonomin är lite osäker och hembakat är godast så är valet ganska enkelt om man ska tänka över vilka pengar man vill dra in på :)

Kommentarer
Postat av: DragonPH - Patrik PH Larsson

Asså, syjunta å bakläxor.... va bakades dt dah ? ;)

2009-01-05 @ 12:53:16
URL: http://dragonph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0