Firat mig själv

Igår gav jag mig själv ledigt från flyttpackandet, så jag åkte upp till grannfrun efter jobbet och drack kaffe med henne och granninnan och lilltrollet efter jobbet istället. Sen gick jag hem och tokslappade ett tag! Tänk vad mycket trevligare det var att vika lakan och tvätt när man fick ett glas vin eller två till!
Dagens plan är salsaaerobic efter jobbet. Jag får se vad jag hinner innan dess, borde åka till IKEA och köpa lite mer kassar, och så är jag i superbehov av ett par träningsskor...
Idag ska jag även fixa elavtal, hemförsäkring och lite sånt...

Kommentarer
Postat av: Helena-rutan

Hej! :)

Nu har jag lagt till dig på min blogglista så jag kommer ihåg att titta in här lite oftare.. :)

2009-01-23 @ 11:43:59
URL: http://helena-rutan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0