Jag har på mig vad jag lovat att aldrig ha...

Var mer än lovligt sleepy i morse när klockan ringde, struntadei första ringningen och sov en stund till. Hade inte ens tänkt gå till jobbet idag, har fortfarande jätteont i halsen, men så tänkte jag att det har jag ju hemma också... Hur som helst. På åkte jeans och tröja utan närmare eftertanke. Så råkade jag kolla spegeln när jag kom till jobbet. Jag ser ut som en luffare idag! Risig i håret, trött, med för stora kläder som bara hänger. Blä och fy och usch!
Dessutom har jag blivit informerad att jag är på god väg att bli en kulturtant.... Jag är tvungen att hålla med om att det finns vissa tendenser...

Kommentarer
Postat av: Da Möm

Kulturtant??? Vabba???

2009-01-09 @ 16:54:49
Postat av: mia

Sofie, kulturtantskommentaren var på skoj, hoppas du inte tog illa upp! Såklart ingår plastbågar med piffigt färgade detaljer i kulturtantens outfit; mina är röda!

2009-01-09 @ 17:49:10
URL: http://www.snitsatstickat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0