Pratat med uthyrare!

Tänkte att det aldrig kan skada att ringa lägenhetsuthyraren och presentera sig och så. Sagt och gjort. Anmälde intresse på en minitvåa på andra sidan gården. Liiite långt bort, men jag måste verkligen hitta nåt. Helst i förrgår! Tänkte snart börja packa ihop lite grejer hemma. Har helt vansinnig ångest över förrådet, massa grejer där som är mina... Men den här flytten ska bli bättre än den förra. Nu ska jag banne mig ha packat allt! I perfekta kollin dessutom! Ska till IKEA och köpa en armé med kassar, och så ska jag sluta slänga kartonger här på jobbet...

Stickade färdigt min första vante till sjalen igår, så nu ska jag bara sticka en till och fästa alla trådar. Hoppas det blir snyggt, allt stämde ganska bra på högervanten, så får vi se om jag lyckas transformera till vänster...

Kommentarer
Postat av: mia

Vantar till sjalen?? Vad är detta jag missat?

2009-01-07 @ 19:27:15
URL: http://www.snitsatstickat.blogspot.com
Postat av: Annela

Jag håller tummarna för lägenheten.

kram

2009-01-08 @ 01:24:41
URL: http://annelas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0