Slappardag idag

Vi var så lugna och fina igår, men om man bara hade sett till vad jag och broren sysselsatt oss med idag kan man tro att vi söp upp procent av BNP :) Sov jättelänge, sen fortsatte jag ut i soffan med täcket via kaffebryggaren och kylskåpet. Parkerade i soffan och kollade på jättemånga avsnitt av vänner. Sen ringde granninnan, så då fick vi styra upp oss litegrann :) Hon och hennes man har bjudit på stek idag med allt man kan önska sig till. Helt otroligt gott, och med fruktsallad till efterrätt var middagen fulländad!

Nu är det dags för mig att krypa ner i soffan, sondera filmterrängen och möjligen kanske sticka lite om jag orkar lyfta armarna så långt

Kommentarer
Postat av: mia

Klart som katten! att vi fixar en sjalnål till din sjal. Vilken färg önskas? Några speciella önskemål kring garneringen?

2009-01-01 @ 21:29:50
URL: http://www.snitsatstickat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0