Fortsättningen och slutet på semestern

Jag och herr Sheriff fick bägge två bittert erfara vad som händer om man ligger vid havet för länge och tror att grundbrännan från solariet räcker. Mohahahaha. Jag klarade mig rätt bra, flår på en liten fläck på ryggen, men stackars herr Sheriff har typ inget skinn kvar på huvudet :(

Så har jag lärt mig vad som händer om man varken äter eller dricker ordenligt på en hel dag och sen ger sig ut och dricker öl. Inget bra händer.

Broren spelade på Henriksberg i lördags. Lika fantastiska som alltid!  Gitarrkillarna praoade som doakör och gjorde ett fantastiskt jobb!

Söndagen gick åt till styrketräning (jag börjar märka skillnad nu) och hälsa på kidsen. Mina syrror är dom bästa syrrorna i världen! Vi var nere och badade lite i sjön. Jag och Sheriffen hade åkt ifrån våra badkläder, men jag kunde ju iallafall gå i till halva låren.

Idag är jag måttligt sugen på jobbet. I morse var jag ännu mindre sugen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0