Helgen kom denna veckan också!

Efter en lång och extremtråkig vecka kom faktiskt helgen en gång till!
Jag och Herr Sheriff skulle tränat i fredags kväll, men med vår fantastiska tur så stängde såklart gymmet klockan åtta på fredagkvällar och inte klockan tio som vi tänkt. Så det blev chipsshopping och Kelly's hjältar med broren istället. Det var verkligen inte fy skam! Jag har minst en kollega som kommer vara väldigt nöjd med mig när jag kommer till jobbet imorgon.

I lördags var det uppgång klockan sex, och ungefär 15 telefonsamtal senare var broren också vaken så vi kunde åka uppåt i landet för att hämta hem brorens nya flickvän.



Några lappar fattigare, men en sjukt snygg donna rikare bar det av neråt igen.
På vägen hann vi faktiskt stanna till och dricka lite kaffe vid en liten liten stuga vid en ganska stor sjö. Jättemysigt och jätteroligt sällskap vi inte träffat på länge.
Jag och Herr Sheriff fick stanna till i hans kära hemstad Borås och ta en promenad, för jag var både trött och sur efter x antal timmar i en bil. Ibland klurar han ut så enkelt hur det ligger till!

Idag har vi varit på gymmet och kört armar och axlar och solat. Imorgon blir det bröst och rygg. Jag kommer snart se ut som Karl-Alfred :)

Kommentarer
Postat av: Helena-rutan

Fin!! :)

2009-06-08 @ 09:21:12
URL: http://helena-rutan.blogspot.com/
Postat av: miamia

Vad heter författaren till Sugar? När jag söker på Adlibris så dyker det bara upp manga-tecknade serieböcker... det är väl inte dem du menar??

2009-06-08 @ 22:05:25
URL: http://www.snitsatstickat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0