Klurigt!

Jag har ett Spotifykonto, fast gratisvarianten. Så efter var sjätte låt eller nåt så blir det lite avbrott för reklam. Jag tyckte själv jag var väldigt listig när jag drog ner volymen när reklamen kom så slipper jag höra på tjatet från en kvinna jag verkligen inte tycker om. Men Spotify var listigare. Den märkte när jag drog ner volymen till noll och pausade reklamen! Fett med cred till Spotify!



Nu verkar det gå sådär att publicera bilder, men jag drar storyn så länge och lägger in bilden sen. I helgen köpte Herr Sheriff ett par aaaasstekiga solbrillor i pilotmodell med guldbågar och bruna glas. Gissa om jag är avundsjuk, men det hade varit på gränsen till äckligt om vi haft likadana solglasögon. Så har jag gått i flera dar och suktat efter bruna glas, och igår kunde jag inte hålla emot längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0