Min aaasjobbiga semester so far...

Jag och sheriffen har nyttjat våra förmågor till livsnjuteri till max. I måndags hade vi långpromenad i stan med tillhörande take-awaythai och några vätskekontroller bl.a på Dubliner's där vi satt och kollade på folk och fnittrade.



Här med ätpinnarna i högsta hugg i eftermiddagssolen på Kungstorget

Igår led jag av den totala solsjukan, så jag och Herr Sheriff (min boyfriend btw ;) packade ihop oss och åkte ner till Angered Centrum och provianterade lite, och sen bar det av ut till Hällsvik.



De sa att det var 17 grader i havet, men det tror jag inte på, det måste varit varmare. Premiärdoppade blev vi iallafal!
Det här är bilden jag skickade som mms till broren, som sitter nånstans i Värmland och skruvar inlåst i något lufttätt rum.



Här är vi iofs på hemgång, men det syns väl med all önskvärd tydlighet att vi inte haft en särskilt besvärlig dag :)
På vägen hem stannade vi på gymmet och körde ett tokpass bröst och rygg, över 6000 kg lyfta! Sen fick vi tacos som belöning till middag :)
Idag är en besvärlig dag. Och det har varit en besvärlig natt. Jag ser ut som en semikokt kräfta på ryggen, och det svider gott i skinnet när man försöker vända sig om i sängen och har råkat klistra fast sig mot han som ligger bredvid. Aaaj!
Idag är det Borås igen, och då lär vi ju garanterat slippa solen ;) Jag ska nog tillåmed vara kulturell ikväll och gå på bio!

Kommentarer
Postat av: Helena-rutan

Det ser riktigt mysigt ut. :)

P.S. Tack för att du poängterade vissa saker.. ;D

2009-06-26 @ 11:08:49
URL: http://helena-rutan.blogspot.com/
Postat av: mia

Sååååååååååååå syyyyyyyyyyyyyyyynd om diiiiiiiiiiiiig, att du brände dig, voivoi!

2009-06-26 @ 21:50:47
URL: http://www.snitsatstickat.blogspot.com
Postat av: MonicaHansen

Så smal du har blivit! Grattis :)

2009-06-29 @ 15:43:34
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0