Över två veckor nu!

Nu har jag varit rökfri i över två veckor. Jag är så infernaliskt nöjd med mig själv. I fredags var det fruktansvärt när vi satt ute på Åstol och hade ätit rökta räkor med aioli och fyra av killarna tänder varsin cigg. Då var jag beredd att döda dom allihop. Men jag rökte faktiskt inte. Fast även om jag hade velat hade broren nog brutit nacken på mig innan jag hunnit fram till paketet.
Annars var turen hur mysig som helst med massa god mat och trevligt sällskap.


Vem kan inte gilla den här vyn?
Annars har helgen varit lugn och skön, jag har tillåmed fått stickat ett par varv, och i söndags dejtade vi mamma vid Kåsjön!

Kommentarer
Postat av: Annela

Bra jobbat. Vad duktig du är!

2009-06-02 @ 11:10:28
URL: http://annelas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0