Bak och broderi

Men först ska jag bara visa kontentan av min fredagskväll...



Öl med salta kex, färskost och broderi kombinerat med let's dance. Myskväll :)

Nu är mitt solglasögonfodral klart! Elefantgrått och 70-talsorange detaljer



Bara fasta maskor runt runt runt runt, en liten luftmasksknorv för att stoppa snöret i, freestylade minskningar till locket och broderade kedjestygn på. Helnöjd :)





Jag har hamnat mitt i ett virk-streak tror jag... ska sätta igång med fodral till lilla mp3-spelaren också så jag kan hålla ordning på alla sladdar och grejer.


Kommentarer
Postat av: Ida

Nja.. det finns tvätttider men de är på vardagar dagtid då ingen människa är hemma. Det finns tid om två veckor men då är jag hos dig :P på Stickfest i Väst. Kram Kram

2009-03-08 @ 19:37:25
URL: http://kidassticksida.blogg.se/
Postat av: mia

Du följer din kurva till kulturtant jättebra! Mvh

TVC-sköterskan

2009-03-08 @ 20:27:45
URL: http://www.snitsatstickat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0