Den fulaste platsen

En av de alla kategorier fulaste platserna i Göteborg måste vara Tingstadmotet. Nån sorts grå sörja av av- och påfarter, avgaser, damm och kaniner. Men så fort vårsolen tittar fram händer det något med världen, och tillochmed den gråaste och  tråkigaste platsen kan förvandlas till något glädjespridande vackert, även om man får stå och vänta på grönt ljus en eeevighet.



Känns som om hela bloggen är fylld med sol och vackert väder nu, men det skiter jag i. Jag gillar sol och vackert väder :)

Igår blev det step / styrka, och jag har fixat mig en spinningterrier, så nu är jag på g igen!

Kommentarer
Postat av: Bror Bäver

Mmmm. Gött när man måste ha solglasögon på sig på väg till jobbet.. Börjar likna något!

2009-03-19 @ 11:36:47
Postat av: Da Möm

Det är fint med solglasögon när man åker hem från jobbet vid 9-tiden på morgonen. Hela dagen leeeeedig!!!

2009-03-20 @ 10:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0