Busar idag

Inspirerad av kära mamma har jag busat lite på kontoret idag när jag är alldeles ensam och övergiven. Mohahahahaha

Mitt i födelsedagsfirandet glömde jag ju visa. I helgen var kära granninnan med man och fixade det sista med diskmaskinen.



It's alive!!!

Sen måste jag visa min fantastiskt goda och vackra födelsedagstårta jag gjorde till mig själv också!



Krossad ananas i första lagret, sen jordgubbssylt och vispgrädde i andra lagret och uppepå skivad mango med passionsfrukts- och vanijlgelé på toppen. Mums!!!

Kommentarer
Postat av: mia

grattis på förödelsedagen

kram Mia

2009-05-13 @ 14:59:33
URL: http://www.blogspot.com
Postat av: Da Möm

Du måste berätta vad som hände när alla kom tillbaka - tihihihi!

Kolla oxå din profil. Du är äldre nu gumman! =)

2009-05-14 @ 08:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0