Livet är fullt :)

Visst är det en härlig känsla när livet känns fullt? Det är så fullsmockat att jag inte har tid med allt roligt jag vill göra. Det är iofs inte bara bra, men  hellre att det är fullt av lyxproblem än att det är fullt av tråkigheter. Eller hur?
Jag tror att jag kanske har kommit på lösningen på mitt kampsportssug.
Ikväll blir det hur som helst kampsport i Borås. Det ska bli riktigt roligt! Igår när vi var ute och kastade slägga fick jag till det där brytet jag hade såna problem med i tisdags, det kändes riktigt bra :) Och släggan igår kändes också jättebra. Lite illa uppvärmd och lite mycket vind så jag blev kall så drog det ordentligt i sidan första kasten, men sen gick det bra. Börjar få ordning på utkast och en rotation nu, så snart är jag uppe i 30 meter. Hoppas de gör nya linjer snart så att jag vet.

Kommentarer
Postat av: miamia

Du låter som värsta sportnörden, hahahaha motvind, rotation, utkast... Kul att du ville vara med i min PIF. Jag behöver din adress IRL, jag tror inte att jag har kvar den sen vår förra biznizz.

Mia

2009-05-29 @ 18:31:14
URL: http://www.snitsatstickat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0